Jom Santai Bersama Mr. Broken Heart

Santai Bersama Roha a.k.a Cinta Tiada AkhirNya

Hari Yang Tak Berapa Betul Untuk Aku ... ˆ-ˆ





Adoiyyyyyy .... kepala aku berserabut dah macam sabut kelapa ni ... Tolong!!!!!
Sebenarnya aku tak tahu nak taip apa dalam entri kali ni ... (sebab tu merapu-rapu sikit)
Alkisah ... pagi tadi sebelum aku berangkat pergi ke kerja tunggu cik abang aku lalu depan rumah aku dulu :) (wahhhh, gatal kau ... kehkehkeh)
Selepas cik abang aku lalu ... aku pun bergerak untuk pergi ke tempat kerja.
Sesampainya aku kat satu simpang ni, tiba-tiba ada satu kereta yang pemandunya agak GILA!
Ada ke patut dia main cilok je sebelah aku. nasib baik sempat mengelak kalau tak dah ******
Dah la nak langgar aku lepas tu buat derk je.. and main blah macam tu je!
Ada gak manusia yang macam tu (pentingkan diri sendiri).
Tapi apa pun aku bersyukur sebab sampai kat tempat kerja aku dengan selamatnya... AMIN...
(Tu pun lambat 15 minit. gila tak gila. kehkehkeh)


(sebab pagi tadi ada pasang niat malas nak pg kerja.hihihi)





♥ Kerana Dirimu Begitu Berharga ♥

1 comment:

Unknown said...

amboi,kemain dia tunggu cik abang lalu dulu ye.... :)
secret admire kamu ke tu ??? heheheeee.... ^_^