Jom Santai Bersama Mr. Broken Heart

Santai Bersama Roha a.k.a Cinta Tiada AkhirNya

Sarapan Pagi Bertukar Kepada Menu Tengahari ... Sentap !!!


Assalamualaikum and selamat tengahari you all ... semoga korang dalam keadaan yang baik je ye ....


ha korang nampak tak pic kat atas tu ??? nampak tak ??? nampak tak ??? apa tak nampak ??? nak kena cucuk ea mata tu ??? :)
Oklah ... sebenarnya alkisah ... taib ... tersebutlah kisah .... taib ... dah mula dah .... ok2 ... meh aku cerita ..

Sepatutnya mee kat atas tu menu b.first punya tapi tak sempat makan sebab masa tak mengizinkan. kehkekeh.
kerja banyak sangat lah, sampai nak makan pun macam tak sempat je. (macam menipu jer. kihkihkih)
so makanan di atas tu kini menjadi santapan lunch aku lah jadinya... Alkisah...
Tapi untuk lunch pun janji perut aku kenyang ... eerrrkkkk... alhamdullilah.... alamak terlepas pulak ... control2. nanti cancel nak jadi bakal bini. kehkehkeh
ha, aku tengahari makan mee je, korang pulak lunch ni makan menu apa plak???
cer kongsi dengan aku menyibuk sungguh diri ini ... (ala sesekali tak pe kan.kan.kan) kita kan satu MALAYSIA ... kehkehkeh.
oklah aku dah tak tau nak taip apa kat entri ni. baik aku bla dulu sebelum jari jemari ni tertaip yang bukan-bukan (lari dari tajuk di atas) and jadi merapu-rapu macam ikan kerapu. kehkehkeh...


♥ Kerana Dirimu Begitu Berharga ♥

No comments: