Jom Santai Bersama Mr. Broken Heart

Santai Bersama Roha a.k.a Cinta Tiada AkhirNya

Holiday With Family @ LoTuS DeSaRu BeAcH ReSoRt

 .Assalamualaikum.

Eh jap .. nak minum jap.. haus lak time nak menaip entry ni.. kekekek.. jap ehh.. ** okey dah minum.. hehehe

Dalam entry ni aku nak citer bab bercuti dengan keluarga yg lalu.. dah nak basi rasanya kott..

Kitorang bertolak ke Desaru dalam pukul 10***... ni jelah percutian awal tahun kitorang..

Tak dapek le nak gi travel jauh2 sbb baby kakak aku kecik lagi.. desaru dah kira jauh gak tu.. haha.. 

Di pendekkan citer kami sampai kat resort dalam kol 1 lebih.. pas 2 check in sesi skodeng isi2 bilik di lakukan hahaha ..



(ni bilik kedua.. bilik utama tak sempat nak snap. keh3)

Tapi akibat terpandang swimming pool yang cantik aku abaikan bagasi aku dari dikemas kini. muahahah... serius... cantik sangat pemandangan berhadapan swimming pool ni.. boleh skodeng orang mandi. keh3.



(pemandangan daripada bilik yang family aku stay)







Nampak muka budak atas ni??? dia ni anak buah aku... time ni baru lepas berendam dalam waterpark.. keluar daripada waterpark tu dia cakap kat mama dengan papa dia :-

"Pa.... Ma.... Adam tak nak mandi... air tu dalam.. "

haha padahal dia orang paling teruja kot masa sampai kat waterpark tu.

sebelah malam aku tak kemana.. aku duduk dalam bilik je layan main game "Where is my water" aceceh siap taip bagai... sebab penat... kakak and abang ipar aku je yang keluar anak-anak dia semua dah tidur. selamat aku... hihi



ok... aku malas nak menaip dan sel-sel otak aku menunjukkan tak minat nak berhubung satu sama lain.. ngeh3... so....biarlah gambar yang berbicara ye. keh3.








  http://www.lotusdesaru.com.sg/

(haha nak juga masukkan gambar sendiri :P
*gambar di atas ni tiada kena mengena dengan entry di atas ye. hehe)


♥ Kerana Dirimu Begitu Berharga ♥

No comments: