Jom Santai Bersama Mr. Broken Heart

Santai Bersama Roha a.k.a Cinta Tiada AkhirNya

Kejam! Bayi 1 Tahun Dibakar Oleh Manusia Berhati Iblis




(Renungkanlah ..)

JOHOR BAHRU – Seorang kanak-kanak perempuan berusia setahun dijumpai mati dibakar dengan perut terburai sebelum dibuang di kaki sebuah bukit di Jalan Salleh, Bukit Chagar di sini semalam.
Timbalan Ketua Polis Johor Bahru Selatan (JBS), Superitendan Abdul Samad Salleh berkata, anggota badan mangsa didapati rentung 80 peratus.
Pihaknya juga percaya, kanak-kanak malang itu dibakar dengan sejenis minyak dan kemudian dibungkus dalam plastik.
Bagaimanapun, identitinya masih belum dikenal pasti.
“Mayat itu dipercayai berada di kawasan ini kira-kira 12 jam yang lalu dan perut kanak-kanak terbabit juga didapati terburai,” katanya kepada Kosmo!

Kes disiasat di bawah Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh
KEJAM!!! Itu yang boleh aku katakan kat orang yang buat tu, kenapa tergamak dorang buat macam tu dekat kanak-kanak yang tak berdosa tu ??? Adakah kanak-kanak tu menyeksa dorang sehinggakan dorang tergamak buat kanak-kanak tu macam tu ??? Di mana keperimanusiaan dorang ??? Dorang tak sedih dengar tangisan kanak-kanak tu menanggis menahan kesakitan akibat di pukul and di bakar !!!

Cukup-cukup dengan kes penderaan kanak-kanak sebelum ni … macam mana dorang sanggup buat macam tu setelah Tuhan bagi kewujudan kanak-kanak tu kat dorang senang-senang dorang buat macam tu!!! Di mana keadilan untuk kejadian semua tu!!! Selamatkanlah kanak-kanak yang tidak berdosa itu ya ALLAH …

Al-Fatihah … semoga roh kanak-kanak tersebut dicucuri rahmat … Amin…

(Moral of the story: Sayangi and hargailah kurniaan yang Tuhan berikan …)


♥ Kerana Dirimu Begitu Berharga ♥

2 comments:

Unknown said...

Naudzubillah

Unknown said...

Ya Allah..sedihnyer tgk gambar tuh..mmg kejam org yg buat tuh...