Jom Santai Bersama Mr. Broken Heart

Santai Bersama Roha a.k.a Cinta Tiada AkhirNya

Malam Yang Membosankan ... ^_^

\


Ai korang .... mesti korang dah lena diulit mimpi-mimpi yang indah kan.kan.kan ... Aku tak boleh tidur la... kenapa ni !!! Nak kata dah tidur tak adala pulak,  lagi pun aku balik dari kedai kakak aku tadi pukul 10.00 pm. then sampai rumah dekat pukul 10.30 p.m jugala ... Nak makan macam malas (ayat menipu) kehkehkeh.

 Sekarang ni dekat pukul 12.30 a.m.... Tiba-tiba aku terdengar satu bunyi yang pelik, pelik yang amat sangat ... aku tercari-cari bunyi apakah itu ... cari punya cari akhirnya aku temui jumpa juga dari arah mana datangnya bunyi itu ... bunyi tu datangnya dari P.E.R.U.T aku dah... ngeh.ngeh.ngeh. Alamak nak makan apa tengah-tengah malam buta ni ??? 

Tanpa memikir panjang aku terus menuju ke dapur untuk menyelongkar apa yang ada di dalam peti sejuk mak aku ... selongkar punya selongkar .... hasil rembatan yang aku dapat adalah seperti gambar kat bawah ni. Gambar tak berapa terang sebab dah tengah malam buta melantak. kehkehkeh.




(Attn2 .... aku bukan makan sorang tau ni... aku makan dengan adik aku, gila apa aku nak makan semua ... kolestrol tu. kehkehkhe)


♥ Kerana Dirimu Begitu Berharga ♥

11 comments:

haziq said...

pergh..giler beb

tgh2 malam dok melantak..sgt ohsem

yeke mkn ngan adek??hihi =D

Reiko Masashi said...

tba2 plak lpar bla tgk gmbar ni 6_6'

Thi Lan said...

wow very yummy *_* your blog is very good and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

xx
beauthi.blogspot.com

Mia Liana said...

uiii sedap tu.. tentu kenyang..

Aku Budak Kampung said...

seyes makan dengan adik... tak caya cer 3g. kehkehkeh

Aku Budak Kampung said...

terkenyang sangatla tu kak... smpai mengantuk jadinya. hehehehe... salam perkenalan kak,,,

prience heart said...

hehehehe kenyng peyot senang hati hehehhe salam kenal :)

Aku Budak Kampung said...

salam kenal juga Prience Heart :)

nabihah mohamad said...

pergh ! sedapp nye . nyummm ~ nak sikit ?hehehe , gurau jee . done follow awk yang comel kiut miut gtuh ;)

Aku Budak Kampung said...

nak?? boleh, nanti fie hantar guna pos laju eh. :) tq ye ...

Nurain Shukree said...

tu memang melantak tu...

Jangan makan banyak sangat makanan macam tu lewat malam.
Tak elok.