Jom Santai Bersama Mr. Broken Heart

Santai Bersama Roha a.k.a Cinta Tiada AkhirNya

Bahana Lawak Kampus


.Assalamualaikum.

Malam-malam ni tetiba kepala macam jadi sengal sikit akibat terbanyak sangat baca buku Lawak Kampus. walaupun lebih banyak auta daripada fakta, tapi buku ni banyak membantu aku dari segi menegangkan kulit muka aku, membakar lemak kat perut aku (eh yeke, macam bohong je), menghilangkan ngantuk aku, apa lagi erk.... ha lagi satu asik buat aku ketawa tak berhenti, sampai My Mom tegur dah kenapa anak dara ketawa malam-malam. kehkehkeh. siyes, mula-mula macam jilid 1 dulu mulut dok asik mengata, entah buku apa-apa jelah, tak ada manfaatlah, mengarut2lah, apalah ... Tapi bila je baca kasi habis ha amik kau.Dammmmnn!!! Eh Jilid 2 dah keluar ke belum erk, sape2 ada tak koleksi Lawak Kampus ni, jadi ketagih nak baca. Majalah Ujang, Apo semua dah tolak tepi! Tak hengat! kehkehkeh.



Lawak Kampus Jilid 15
Mengembara dalam Kisah Dongeng!








♥ Kerana Dirimu Begitu Berharga ♥

2 comments:

ikhwan yusuff said...

best lawak dia..hahaha..xena mmg lawak..hahahahah

tiRaHmUsS said...

suke bace lawak kampuss..