Jom Santai Bersama Mr. Broken Heart

Santai Bersama Roha a.k.a Cinta Tiada AkhirNya

Koleksi Novel Yang Tak Seberapa



.Assalamualaikum.

Minggu ini masa akan dihabiskan dengan menghabiskan koleksi novel yang baru sahaja berjaya “dirembat” … suka.suka.suka. ^_^






(“lebih baik membaca daripada buat perkara yang tak berapa nak elok. Kan.kan.kan. okeylah bye …. Selamat malam dear … muahhhx3 ^_^”)




♥ Kerana Dirimu Begitu Berharga ♥

16 comments:

Jee Fairuz Joe said...

tebal tebal semuanya... boleh ke habis baca dalam seminggu? haha...

circleofchaos said...

Great post.^^
Maybe follow each other???
LOvely greets Nessa
My Blog

Aku Budak Kampung said...

@: Jee Fairuz Joe

kenapa tak percaya ke?hehehe 1 novel fie boleh habiskan dlm masa 1 hari ... tapi tngok ktebalan la ... ^_^

Aku Budak Kampung said...

@: circleofchaos

tq .... ^_^ follow back u dear ..

circleofchaos said...

Thank you so much for the follow.^^
Follow you back on gfc.
Hope you visit my blog again.;)

CiK Bella said...

Wah! Best3. Siz mst suka kaki novel kan

Bin Muhammad said...

Seminggu nboleh habis ni...fuyoo..
Mesti rajin membaca, bagus. Tapi kalau nak lagi bagus...cuba selang selikan dengan satu mukasurat Al-Quran.
Sekadar renungan utk saya dan anda.

Aku Budak Kampung said...

@: Cik Bella

mmm tak juga sbenarnya. hehehe tapi ikut perkitaran mood.

Aku Budak Kampung said...

@: Bin Muhammad

thanks d atas tguran ... :) akan cuba memperbaiki diri ...

Meow Aizawa said...

banyaknye novel... meow ta reti nak nak baca novel.. hhihihi

arin cat said...

the wedding breaker tu best gilerr :)

sa mic said...

di antara semua tu , mr perfect aje yang lisa pernah baca, hehe

Marcela Gmd said...

Nice post!!! would you like to follow each other?
Besos, desde España, Marcela♥

amer akat said...

aslkum.. u have so nice blog ...bleh sy follow u? if can pls follow me back ya.. thx =_=
http://slapmestore.blogspot.com/

Addasyuhadadisini said...

adda pun minat novel dan dah buat koleksi.. :)

Fya Pelangi said...

yg ni, yg ni, jgn lpe >.< HEHE :P


http://www.fyapelangi.com/p/novel-kontrak-janji-setia-antara-kita.html